If you bite off more than you can chew, fucking chew it anyway!

Hej på er! 
Sa ju att jag sku ut å springa igår. 
Och det var jag , men fyfan vad jobbigt det var xD
Och träningsverken idag, fyfan :P 
Men jag är lika otränad som en stubbe och nu fan ska d bli
ändring ! :p 

Idag har varit en lång dag, bokstavligt talat. 
Vi var på teater till alandica m skolan , vilket var riktigt awesome!
Trodde de sku va skitlångtråkigt, men det var askul och kantat m många
skratt :) 
Efter skolan var jag m hanna och käkade påskgodis och pratade om allt och inget. 
Sedan var jag på cheygrupp och efter det var jag på dejt m ponken ♥
Åt på dinos och sen drog vi te han och kikade på the way back. Den
handlade om ett gäng fångar som flyr från ett av stalins läger i sibirien. 
Riktigt bra film tkr jag , även om den i vissa stunder blir lite trist. 

Som avslut vill jag även säga att min pöjk klarade körkortet idag. 
Grattisss!





kyss och smek!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0