Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

Hey på er .
Förlåt för min låga bloggentusiasm -.- 
Jag är hemskt ledsen men kan inte rå för att mitt liv rätt mkt ligger på is just nu.
Samma sak varje dag- skola-hem-kanske till pontus over and  over again.
Utråkande ja, men vet inte om jag har nån större lust
att förändra nåt heller. Min tillvaro just nu är ganska mysig. 

Oron inför hösten är stor dock. 
Ännu vet man inte vilken skola man kommer gå i,
var man kommer bo, vem man kommer träffa, vem man
inte kommer träffa, om p&jag lyckas hålla ihop(vilket jag innerligt
hoppas att vi kommer) and so on.. 
Men det är ingen större idé att oroa sig heller. 

I veckan har jag i princip bara fnulat och fixat på pontus födelsedags-
present. Han fyller ju år på onsdag och jag vill att presenten
ska va awesome. ;p 

I fredags var jag hos pontus och myste. Vi kikade på en
helsjuk film vi båda fick ångest  över och pratade en massa :)
Igår for jag hem nån gång mitt i dag. Mamma och jan-erik for på
30årsparty på kvällen så emma kom hit och pratade gamla minnen.
Riktigt mysig kväll. Borde göras oftare :)
Sen senare kom pontus hit och sov md mej (: <3 

Idag har bara flytit iväg utan några större händelser. Sett på Blood diamonds,
en film jag varmt kan rekomendera! Dock är den hemsk som fan.. Tårarna
forsade ner för kinderna både i vackra och i hemska scener. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0