äntligen fredag :)

HEJ!
Ännu en vecka är till ända. 
OCh vårvädret verkar ha kommit igång på riktigt . 
Skäms varje gång jag fastnar vid datorn istället för att vara ute i det
vackra vädret. Våren är verkligen min favoritårstid. Delvis för att jag fyller
år men mest för att våren är så underbart efterlängtad, allt&alla vaknar till liv
och börjar med alla bestyr som ska fixas inför sommaren, humöret hoppar upp
några hack och förhoppningarna inför sommaren kommer igång, folk solar
och går med aldeles för tunna kläder, mopedljud hörs överallt och fåglarna
sjunger :) 

Idag har varit en helt vanlig dag. Nästan. Förutom att mamma börjat prata
om hund igen och att jag har bokat in en väldigt ovanlig sak på måndag morgon. 
Varje gång jag tänker på det tar det ont i magen och hela jag börjar skaka. Går
inte dethär bra nu spräcks mitt liv som en ballong när någon sticker hål i den. 

Var i alla fall och fikade med julia efter skolan och åt en så stor morotskaka så jag
fick ont i magen. Typiskt mej ;D 

När jag kom hem drog jag och min bästis kameran ut i vårvädret och fångade humlor
och annat kul på bild, har även planer för en ny header och en vårigare design. Tror det
börjar bli dags. Men det får bli efter helgen, som jag förövrigt planerar att spendera med min pöjk :) 
Hoppas på fint väder hela helgen !

Nu ska jag gå och käka årets första memma! Hörs senare :)












Postat av: Minna

Hoppas verkligen att det går bra på måndag, lycka till! Kram

2011-04-17 @ 01:29:04
URL: http://minnahemming.blogg.se/
Postat av: amanda

hoppas jag med ! tack <3 kraam

2011-04-17 @ 18:56:09
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0