glad påsk !

Hejhopp. 
Sorry för dålig uppdate i påsk men har haft en massa annat för mej . 
I torsdags fyllde jag ju då sexton :) stoor flicka . haha :p 
Då hade jag iaf kalas och fick pengar och massage :) 
Sen på kvällen drog jag ut med emma, pontus, simon och oliver
och drack lite smått. Lagom trevlig kväll skulle jag säga :) 





I fredags hände inte mkt, chillade omkring i det vackra vädret och
sen drog vi till mej och käkade micropizza och kollade på talang :p 
Var nämligen hästvakt för mamma var på stugan. 

Igår låg vi i sängen halva dan. Lr jag steg upp halv nio för att stoppa ut
hästarna i hagen vilket var fetjobbigt :P Men sen drog jag mej tillbax till
den varma sängen och sov i några timmar. Annars gjorde vi inte mkt igår,
gled subaru hela kvällen med pöjksen. Åså var jag på en liten promenixx med
Hanna, Janina och Malin :) 




Idag bar det av till farmor och farfar i vårdö. Fick min födelsedagspresent av dom, 
ett stativ! :D Åså fick jag även lite kläder jag beställt från h&m :)
Annars har jag mest legat framför teen mom hela dagen, haha fjolligare program
får man leta efter :P Varit så blåsigt&kallt ute idag :/ Iaf i vårdö. 

Nu kommer snart min pöjk å myser lite med mej ♥
Ha en fortsatt trevlig söndag :)




Postat av: hanna

MEN VACKERT AMANDA !

2011-04-24 @ 21:15:30
Postat av: amanda

du e sööt hanna :D

2011-04-25 @ 22:22:38
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0