alla dessa val.

Hejhopp. 
Nu är man hemma igen . Helt slut är jag . 
Det har varit en lång dag. Rusat runt i stockholm från tio
till halv ett och sen åka buss i typ 2 timmar och sen båt i 2 timmar
och sen buss igen -.- 
Men hittade iaf lite grejor i stockholm :) 

*Ett par aprikosfärgade jeans. Låter konstigt jo men snygga är dom!
*en tischa 
*En blå college tröja. 
* en ny marian keyes bok :D 
* bh:ar 

Dom hade rea på cubus och så hade dom fått in en massa kläder med härliga
mjuka färger så jag hittade ju massor jag ville ha . :p Men hade inte så mkt
pengar med mig så det vart inte så mkt sen.

Nå nu till värför vi faktist åkte till sverige. 
For och tittade på skolan ! Den verkade faktist passa mig väldigt bra.
Bra program , bra upplägg och trevliga lärare :) Så det blir nog helt klart
att söka. Dock var lokalerna ett litet minus. Men jämfört med öhs så är den ju
fin :p 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0