And they are all made out of ticky tacky And they all look just the same.

Hey!
Som vanligt börjar jag dethär inlägget med ett förlåt för dåligt
uppförande (=låg uppdatering). Har lixom inte haft nåt speciellt
att skriva om i veckan.. 

Har mest legat och kikat på weeds hela dagarna. 
Och så försökte jag skriva recensionen men det gick så dåligt
att jag döpte dokumentet till bajs och gav upp >.< Nån som har en
bokrecension över ? :D 

I tisdags var jag förövrigt till hanna . Mkt trevlig kväll! :) 
Vi satt och snackade om allt och inget, käkade glass och matade
kaniner . Måste göras om (: 

Idag tvingade mamma ut mej ur huset för att fota henne och virrehästen . 
Vart några bilder jag vart nöjd med iaf :) 

Men nu ska jag chilla vidare. Måste passa på för snart är lovet slut D: 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0