candychaos

Hej folk . 
Sorry att jag inte bloggat nåt men den här veckan har
bara sprungit iväg. Sen går det dessutom inte att blogga från telen utan
att betala . Värför vet jag inte -.- Men det är helt sjukt att det är fredag
imorn . Jag fattar ingenting , vart tog veckan vägen ?

Det har iaf vart en riktigt bra prao ! Jag älskar dagis och barnen
verkar tycka att jag är ganska awesome ;D Dom har aldrig haft
praoelever där förut så jag är ju lite extra ^^

Idag har pontus farit iväg till sverige och lämnat mej. 
Och imorn flyger han iväg till gran canaria. I will miss him :c

Men imorn ska jag iaf ut med emma och busa :) det var ju ett tag sen om
man säger så :o
ha en trevlig torsdag !







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0