Happy valentine's day , bitches !

Hejhopp mina otroligt trogna läsare. 
Dagen har varit riktigt bra faktist, även fast jag hade fruktansvärt
svårt att stiga upp imorse. Dagen på dagis har varit riktigt nice
och ungarna älskar mig ;) Fick både kramar och teckningar när jag
gick och då har det bara gått en dag. Tror mitt framtida yrke borde vara
dagistant alltså :p 

Efter dagis for jag, mamma och sis till stan och trixade lite. 
Köpte ny telefjun åxå :D En htc wildfire. Så har spenderat mesta dels
av kvällen med att pilla på den och well , jag älskar den ! 

Nu på kvällen kom pontus hit. Fetmysig kväll har det vart och just nu
ligger han och tar upp hela min säng den jävlen. haha ;) 

Och idag är det alla fucking hjärtans dag, vilket jag tycker är
en onödig och fjollig dag men folk verkar gilla den. Men för mej
har det alltid lyckats gå åt helvete på alla hjärtans dag så så jag
är rätt avig till den + att jag tycker det är idiotiskt att man ska måsta
ha en dag för att kunna visa att man bryr sig om folk. Men idag har den ju
varit rätt bra konstigt nog. Fick mkt fina rosor av pontus och det är ju alltid
uppskattat ;) tack älskling ♥

Men nu ska jag hitta på nåt annat. 
Kyss och smek





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0