live your dream

hej . 
Just i detta nu håller jag på med bilderna från egypten . Helvete
vad mkt jobb det är .. Men nu är dom redo att läggas upp på
facebook så dom kommer inom kort. Orkar inte lägga upp nån bildbomb
här men det kommer nog upp bilder lite nu och då här efter varje inlägg. :) 

Idag har varit jobbigt. Som vanligt. Trött som ett cp hela dan
trots att jag gick och la mej klockan 11 igår kväll :S 
Sen hade jag matteprov och det gick nog käpp rätt åt helvete
det iaf. >.< Borde nog ha besvarat bokens blickar igår.. 
Har svenskaprov imorn och hoppas verkligen det går bättre. 
Mamma har förhört mej och när jag fråga om det gick bra svarade hon
"jo du kan ingenting" (y) :P
så vi får väl se :p 

Idag var vi till rengbågsfyren åxå . funderar lite på att bli lesbisk alltså ;) 
Haha neerå . Föredrar sånna med något mellan benen . Haha xD




hurghada från vår balkong

PYSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0