return of amanda

hej . 
Första inlägget på vad som känns som ett århundrade.
Sa ju att jag skulle skriva i egypten om jag hittade internet
men det vart ju inget av eftersom dom stängt ner hela skiten. Sorgligt. 
Men man ska inte klaga över internet. Jag har konstigt nog klarat mej
bra utan det och facebookberoende har nästan helt gått över. Känns som
man kommit tillbaka efter en tid på rehab :p 

Har varken ork eller lust att skriva om resan och hur vi haft det eftersom det
kommer bli ett så fruktansvärt långt inlägg om jag gör det. Ni skulle ändå inte orka
läsa :p  Jobbar på att få upp alla bilder på facebook men det lär ju ta ett tag eftersom jag
är så jävla seg :p 

Just nu sitter jag i sängen och matteboken stirrar uppoffrande på mig. 
Försöker undvika dens blickar . Orkar verkligen inte. Det får gå åt helvete om det
vill lixom . päh. 

Nu ska jag lägga bloggen åt sidan och umgås lite med min pöjk . 
Puss på er få som fortfarande läser denhär skiten . 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0