fredagsbilder :)

Hejhejhej , 
Sorry för otroligt låg(ingen alls) uppdatering igår. 
Men jag orkade knappt lyfta huvudet från kudden på hela dan :p 

Fredagen var iaf trevlig. For till emma och sen for vi ut och busade
med frigge, spån och kenneth. Åkte bil ett tag lite runt överallt. In i en snödriva
åxå. haha :p
Vi kom loss och sen for vi till cessi på inflyttarfeest. 
Mkt trevligt folk osv. Vid 12 for jag hem .Tidigt ja men så
går det när man håller på å somna på soffan. ojoj . 

Igår var däremot inte lika trevligt. Låg och var krappis hela
dan och sen tvingade mamma mej till mormor och så käka vi där.

Idag har jag städat hela mitt rum. Vart riktigt soft faktist. Skönt
att bli av m alla dammråttor iaf xD






kyss och smek !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0