tic tac toe

Hey på er. 
Har vart lite låg uppdate men jag kom faktist hem för en
stund sen så jag har en ursäkt ;) 

I fredags var jag bara hemma dock. Såg på wedding crashers, och
vad ska man säga ? Filmen är awesome :p Trots allt en klassiker :D 

Igår for jag ut och rida en sväng. Hästen var galen såklart eftersom
jag inte ridit på flera veckor.. Ser inte nöjet att fara ut och rida när det
är 20 minus och det endå inte går att rida nånstans.. :P 

På kvällen kom pontus hem så jag for till han och myste lite :) 
Vi såg på paranormal activity 2 och den var faktist rätt asig. 
Trodde den sku va skitdålig men den var riktigt bra faktist :) 
Sov där sen och idag har vi inte gjort ett skit ^^ Legat och segat,
sett på Titanic 2 som sög och jaa sen tog det slut ^^

Förövrigt fick jag 2 fina klockor av min pöjk :) Nu gäller
det bara att försöka lära sej använda klocka åxå, vilket jag aldrig
kunnat förut :p och sen fick jag en limpa cigg åxå. Tack gulläääh :3 ♥

Nu ska jag väl försöka läsa klart min bok och skriva bokrecensionshelvetet,
duscha och sen belöna mej själv med nya avsnitt weeds :D 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0