no man, no cry. No hasch, no fly.

Hej på er. 
Dagen har känts cplång. Iaf skoldagen . 
Jobbig samhälla och prov och grejor. Som förövrigt gick
rätt uselt -.- Dom proven brukar endå gå någorlunda men inte det
här. Men det är mest för att allt varit upp och ner efter resan, jag har
inte varit med på lektionerna och inte brytt mej om att läsa in det +
att jag har mått rätt dåligt sen jag kom hem så jag har inte haft nån ork. 
Men det kommer nya chanser får vi hoppas. 

Efter skolan var jag och rida och sen fixa jag och dona lite hemma
Bokade hotell tills imorn t,ex . Ska fara på öppet hus till bernadottegymnasiet
imorn nämligen. Ska antagligen söka dit. Beroende på vad jag tycker efter
imorn då såklart :p Känns iaf rätt bra att få fara å kika. Har duktig ångest om hur
jag ska rangordna mina skolor . I sverige är det ju så att man bara får en plats på
1 skola. Så om jag igentligen skulle komma in på 2 så kommer jag endå bara in på den
som är högs upp i listan . Så man kan inte välja när man väl gjort sin ansökan. 

Men vi får väl se om vi kommer levande därifrån. Mamma är övertygad
om att vi kommer bli våldtagna och mördade. Vi ska nämligen bo på
vandrarhem :p hjälper ju inte att jag skrämmer upp henne med prat om
filmen Hostel ;D 

Sen har jag varit hos pontus resten av kvällen. Vi har inte gjort så mkt , 
myst bara :) 

Kyss och smek





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0