Äntligen påväg

hejhopp .
Just nu sitter jag på amorella och chillar , ska väl snart käka.
Har pontus minipc med mig och den är väldigt seeeg :p
tog typ 10 min att komma in på internet :p Han är otroligt
gullig som lånar ut den dock :)

Här är det massor av finnar och fulla är dom , ryssar är det
åxå i massor och jag tror jag behöver en stor skylt på mig där det
står "jag har pojkvän" på flera språk. Då kanske man sku få vara ifred.
haha.


Har inte så mkt mer att säga precis. Vi får hoppas att jag hittar internetnet
i egypten sen ..

Ha det bra så länge :)


Postat av: Malin

Sv: Jo, det är ju lite jävligt om man säger så.. ;/ Aw, vad snäll du är som bryr dej! :') Åååh, förstår dej! Fyfan.. Du måste berätta allt om resan imorn sen! :)) Puss!

2011-02-06 @ 14:57:15
URL: http://maliin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0