egyptenfeber !



Hejhopp . 
Händer inte mkt nu dom här dagarna. 
Går bara och funderar på allt jag ska göra i egypten och så vidare.
Har sån jääkla resfeber! Imorn är sista dagen i på åland och sen
åker vi till sverige på torsdag mitt i dan ! :D 

Idag var jag till min pojk för antagligen sista gången före vi reser
om jag inte åker dit imorn. Kommer sakna honom massor ♥
Men förhoppningsvis så dör jag inte av dt ..

Imorn ska jag även på fotokurs. Nikon ordnar gratis för alla som
köpt kameran som jag har :) Hoppas på att man kan lära sig och att
det är lite mer än bara grunder som hur man ställer in bländare osv.. 
För det kan jag ju :p 








Bilder från min&mammas förra resa till egypten :D 
Hoppas den här blir lika underbar som den var :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0