I know what will ruin your day , it's monday tomorrow

Hej söndagsgrisar ! 
Idag snackar vi segt. 

Vaknade brevid min älskling  vid 11 av att klockan ringde. 
Steg upp halv 12 medan den fjollan låg kvar och sov. 
Sen kom elin och jag och mamma visade henne stallet
osv. Hon ska ju ta hand om våra hästar när vi åker bort. 
Vi får hoppas att det går bra men det gör det nog :)

När hon for gick jag in igen och sen har p och jag baaara
legat och segat sönder i sängen. Precis som det ska vara
på söndagar. 

Imorn är det måndag igen och det suger. Och imorn ska vi träffa
Nauclertanten åxå. Har ingen aning om hur man stavar det men hon
sitter typ i riksdagen lr nåt. 

Men nu börjar det vankas middag, så ni får ha det bra . 
Kyss och smek 



My babysister ♥ ↑




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0