I'd rather have roses on my table than diamonds on my neck

Hej folk . 
Är helt slut just nu. Har ifs varit det hela dan men endå. 
Har inte hänt något speciellt i skolan förutom zumba på gympan. 
Det var nog roligt. Men jobbigt, spec för en otränad jävel som jag :p 
Det skulle nog dock varit roligare om man skulle få lära sig grundstegen
innan man börjar eftersom allt var ganska förvirrat. ^^ 

Efter skolan for jag direkt hem och skrev klart mitt svenskareportage. 
Hoppas Doris tycker dt är bra nu då. För jag måste verkligen
hålla kvar min 9a och doris är inte den som verkar gilla mej bäst.. D: 

Nu ska jag fortsätta med mitt segande och hoppas på att min
prins kommer och räddar mig ur mitt torn .. ♥  

kyss och smek.






Postat av: Olemonica

Thanks, keep up the good work.

2011-08-19 @ 11:07:58
URL: http://olemonica.blognext.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0