första skoldagen - still alive :o

Hej !
Ni fick ju ett väldigt ångestladdat inlägg igår men
nu är det lugnt igen . Det visade sig att det inte var något större
fel på min dator än att den låst sig för att den fick en smäll . 
Så killen på mkab fixade det på fem minuter. Fatta att jag vart stöört
glad ! Datorn betyder allt för mig >: 

Idag var det ju första dan efter jullovet åxå. Ångest. 
Dock är måndagar endå ganska chill. Dock var jag en gangster och
skolka sista syslöjdstimmen eftersom jag endå inte hade nåt att göra. :p 

Efter skolan for jag omkring på stan som en vettvilling. 
Hämtade ut lite bilder från digitaland, var med datorn till mkab, var
till gefoto och frågade om fotokursen jag ska gå på och fyllde på mitt
busskort på ålandstrafiken :p

Ikväll blir det nog antagligen bara att vara hemma och fixa. 
Är helt slut efter dagen alltså . Tar på det här med skola .. 


måste fara ut och fota igen snart, men det är så tråkigt att bara fota vinterbilder..
men i brist på annat får ni en gammal bild på mej :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0