The kids don't care if you're all right honey Pills don't help but it sure is funny!

Hejhopp. 
Tisdag idag och skolan var fittig D: 
4 timmar susanne på raken. Man blir ju trött . 
Sen matte på det. Och bild men det är ju chill. 

Annars hände det inte nåt spec alls . 
Efter skolan drog jag till stan och sami kom med som
sällskap. Vi fördrev tiden till kl 3 då jag drog på tjejgrupp. 
Hälften var borta men det var trevligt endå, mer kakor till mej ;D 



söt man är . eller nä . RISHÖG :p



Efter tjejgruppen gick jag ner till dinos och mötte pontus och sen drog vi ner till manechai och åt.
Meningen var ju att vi skulle gå till alida men det var stängt D: 
Åt nå räkspätt och ris. det var mkt mumsigt om jag får säga det själv :) 

Efter maten drog vi till p och kikade film och var allmänt crazy. Fedt mysig kväll och
jag har skrattat arslet av mej ;D Min pojk är bäst ! <3





Han vart lite sur på min kamera ;D 

Jag älskar dig !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0