Och du är min, min, min att ta med, att ta ut på en jakt Efter tiden som flytt

Hej duudes. 

Idag har det inte hänt så speciella grejer i skolan precis
så jag tror vi skippar den biten. Annars blir ni väl gråhåriga. 

Efter skolan var jag och rida. 
Och just nu sitter jag och oroar ihjäl mig. Min älskade häst
är ordentligt sjuk. Han är jättehängig och det har kommit gult snor
ur ena näsborren sen i tisdags , men nu har det blitt mkt värre och 
idag på dan var snoret grönt och luktade ruttet. Och nu när vi va och checka 
honom kommer dt blod åxå. Veterinären ska iaf komma hit imorn så
vi får hoppas på det bästa.. :(

Ikväll har jag iaf varit med Julia. Vi hyrde film, the greatest, och köpte godis för
7 euro xD JA vi åt upp allt ;D Filmen var iaf helt ok , lite mysko dock :p
Men tack för en trevlig kväll :)






Nu ska jag nog lägga mej och no-lifea ett tag (= titta på friends i 3 timmar) :P
puss
Han är jättehängig och det har kommit gult snor ur ena näsborren sen i tisdags , men nu har det blitt mkt värre och idag på dan var snoret grönt och luktade ruttet. Och nu när vi va och checka honom kommer dt blod åxå.. vetrinären ska komma hit imorn ..

Postat av: julia

Tack själv hördu! =D och vaddå risig chey på bilderna!? haha

2011-01-14 @ 14:52:20
URL: http://juliac.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0