If you marry me, Would you bury me? Would you carry me to the end?

Hej.
Varit lite segt på bloggfronten dom senaste dagarna
men jag har haft annat för mej :p 

Igår var vi till veterinären med hästen och tack och lov kommer han inte dö. 
Han har antagligen haft en böld uppe i huvve som har spruckit. 
Om dt inte är en böld så är det en tumör men det är nog en böld. 
Han har iaf fått antibiotika nu så han blir nog bättre nu får vi hoppas. 
Herregud vad orolig jag har varit.. 

Efter vi varit till vet. for vi till mormor och morfar på födelsedagskaffe
eftersom morfar fyllde 71. Efter det for jag till hotell och resturangskolan
och väntade på pontus tills han slutade och sen for vi hem te han och
sov. 

Idag blir det att vara hemma eftersom mamma och jan-erik ska
bort. Pontus kommer hit och sällskapar med mig :)













kyss och smek !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0