tidsfördriv.

Namn: Amanda ines maria danielsson för att vara exakt. 

Piercingar:
inga alls men funderar på att pierca läppen när jag har tid och pengar.

Tatueringar: en rosett på höger handled :)

Längd: 1.60 kanske

Skostorlek: 39 för det mesta

Hårfärg: svart

Fräknar: nope .

Motto: nå inte vet jag ?


Kär? aldrig varit mer kär än jag är nu :)

Önskar du att du bodde någon annanstans? nå både och, trivs här men skulle samtidigt vilja bo nånstans med mer människor typ .

Tycker du att du är attraktiv? nja, jag tänder mer på pojkar :)

Dricker du? Nå ibland.

Röker du? yep, varje dag -.-

Vilket schampo använder du? inte har jag så stor skillnad , just nu använder jag typ fruktis lr nåt som jag fick i julklapp.

Vilken parfym använder du? black star eller cirkus oftast .

Vad är du rädd för? mörker, och ensamhet .

Gillar du att tvätta? näej , vem gör det ?

Gillar du berg- och dalbanor? jopp :D skulle vilja fara till usa på nöjesfält.

 

Senaste...

Filmen du hyrde? oj.. kommer faktist inte ihåg.

Filmen du köpte? onskan tror jag

Låten du hörde: ke$ha  - your love is my drug spelas just nu iaf.

Låten du laddade ner? oj .. inte laddat ner på hundra år eftersom spotify används flitigt istället.

Personen du ringde? mamma.

Personen som ringde dig? samma som ovan ^^

TV-program du såg? öhöm . kommer inte ihåg

Person du tänkte på? . jadu , pontus kanske

 

 

Favorit...

Låt: finns hundratals.

Sak att göra: pussas med min pojk, rida och umgås med vänner :)

Sport: ridning

Dryck: muminläsk! :D

Kläder: mjukisbyxor <3 haha

Film: prinsessan och grodan, australia, the blind side, running free

Bil: ferrari !

Serie: friends, true blood, vampire diaries, grey's anatomy


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? jodu

Gråtit över en flicka? de med .

Ljugit för någon? jao D:

Varit i slagsmål? haha jo när jag var liten :P

Blivit arresterad? nå arresterad vet jag väl inte . men tagen av snuten har jag blivit :p

Träffat någon från internet IRL? jao .

 

Antal...

Gånger du varit kär? jadu , beror på hur man ser på det.

Gånger ditt hjärta brustit? aldeles för många ggr.

Hjärtan brustit på grund av dig? jadu , några ggr antar jag ..

Tjejer du kysst? haha pussat emma massor av ggr :D men kysst, 1 ? haha!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? allihop eftersom jag går i grundskolan ;D

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 3 lr nåt sånt?

 

Senaste...

Boken du läste? håller på med typ 4 just nu :P

Personen du fick e-mail av? nån av alla som spammar mej med massa jobbiga saker :p

Personen du fick brev av? skattebyrån

Personen du fick sms av? hanna

Gången hela din familj åt middag tillsammans? hela ? när jag var yngre än 6 år .

Saken du köpte? hm, ciggaretter


random ..
Vad har du gjort idag? inte ett skit, kikat på toy story 3 med julanda
Var det kul? nå beror på hur man ser det :P

Brukar du svära mycket? fan heller ;)

När stiger du upp på morgonen? så sent som möjligt

Vad har du på dig? jeans , baseballjacka, linne , sockor och underkläder

Vad ska du göra ikväll? ingenting alls .

Vad är du allergisk mot?. pollen tror vi ,

Var har du ont? ingenstans

Använder du hårspray ibland

Kan du stå på händer? nja

Håkan Hellström eller The Ark? HÅKAN <3

Salt eller socker? socker

Gillar du ketchup? beror på till vad :p

Är du glad nu? nja mer trött än glad :p

Var du glad igår? nå igår mådde jag nog mest dåligt xD

Vad dansar du till? allt som går att dansa till :D

Stockholm är... ? en väldigt fin stad, som jag ska flytta till om mindre än ett år :D

Göteborg är... ? vet du inte det är du korkad :D

Kan du sjunga? hellre än bra

Spaghetti eller makaroner? makaroner

Land du vill besöka? thailand, japan usa





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0