Jag har ingen kontroll Men, det är okej o spåra ur o rensa huvudet på moln

Hej människor. 
Idag har det nog inte hänt nånting. 

Var och rida där runt 2 och det var tur att jag for när jag
for för 5 min efter att jag kommit tillbaka till stallet började
det snöa somfan . huj! 

Ikväll kommer min pojk kanske hit. :) Enligt honom ska vi se på antichrist ikväll . 
Den verkar stört äcklig :O men ja, han tycker ju om att plåga mig , haha ;D

Har just ätit middag, och det som severades var sushi D: 
Usch vad äckligt det var. Slibbigt var det åxå. Jag höll mig
långt borta från dom största slibbigaste bitarna. Och nog var väl vissa
helt okay nog. Men inte igen , säger bara dt . Förstår inte hur det har blivit
så populärt :S Har ju öppnats massor av restauranger och grejer för just sushi. 
Människor är riktigt mystiska . :p







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0