4 månader ! :3

hejsan hoppsan . 
Har inte hunnit skriva på ett tag nu igen. Har gjort
så mkt annat :p 

I måndags kom ju då mit pojk hit. 
Vi kikade på filmen jag pratade om , antichrist. 
Och jag kan verkligen inte rekomendera den. Den var
så jävla dålig ! Det enda dom gjorde var att ha sex i princip. 
Helt sjuk film och man fattade i princip ingenting. Handlade om
ett par som hade en unge. Ungen trillade ut genom fönstret när dom hade
sex och mamman blev helt knäpp efter det så dom for till nån stuga för att "bota"
henne. Men då vart det typ ännu värre och där hände de massa saker jag
inte fattade ett skit av :p 

I tisdags var jag och fikade på glassbaren i strandnäs med paulina :) 
Mkt trevligt. Har ju inte träffat henne på hundra år känns det som. 
Sen drog jag till p. Vi gjorde inte så mkt, lagade knäck bl.a. haha lite sent? ;D

Idag fick jag frukost på sängen :3 Det var mkt myys! Vi har ju 4 månader idag åxå. 
grattis till oss :) ♥










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0