Och jag vet att allt är falskt och bedrägeri, men det struntar jag i för vi dansar och du har så mjuka läppar.

Hejhopp ! :) 
Vart inget pulkaåk igår eftersom det var så jävla
äckligt väder. Så vi drog till liewen och kikade på film istället :) 
Såg på nån mysko film om en dude som kallade sig dear devil :p 

Efter det drog jag och åkte lite med oliver, simon och pontus :) 
Vi for hem där runt 11 och kikade film och spelade mario . 
Mys :3 

Idag har mamma och jag och julanda vart på nån utställning om hästar.
Var inte så mkt att se men nog var det helt okay. 






Efter det var dt pulkaåk med emma och micke som gällde. Snöigt och kallt
men kul var det :D Tack för en trevlig dag ! :) 










Ikväll ska jag endast vara hemma och spela sims eller se på friends och
imorn blir det att läska med gänget ! ;D 

pussar !





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0