VOLLEY !

Hejsan.
Såg nu att det var 6 dagar sen jag senast skrev något här D:
Men nu e de så att jag inte orkar med den här jäkla bloggen så
ofta.. Nu har det hänt rätt så mkt dom här senaste dagarna dock,

Har varit till kimito och hälsat på släkten :) Riktigt najs å träffa
alla igen ! Var så länge sen sist. Ni ska få en enorm bildbomb
därifrån längre ner :) 

Sen har vi även haft volleyturnering i skolan , vår klass vann :P 
lr ja, inte mot lärarna då men mot resten av skolan. Ni kmr få bildbomb
därifrån å men det får ett eget inlägg tror jag . lr om dom hamnar på fejjan ist.

Och idag hade vi vattenkrig i skolan, det var awesome XD 
Dock vart lärarna så helvetes fittiga :p Men roligt var det, även fast
man blev blöt å kall sen :p

Sen ha det inte hänt så mkt mer. Imorn är det avslutning 
SÅ JÄVLA NAJS ! Kan faktist inte fatta att imorn går jag , LILLA JAG, ut
fucking NIAN . Nio år i skola till ända och sen vidare till nya jaktmarker !
fruktansvärt najs. Fast lite läskigt. Lämna boet i möggliga öhs. Få in fräsch luft i
lungorna . Jaa vad ska man säga. LET'S PARTEY ! tror jag passar ;) 

Ångrade mej när det gäller bilderna. Blir från volleyturneringen ist ^^

















Nu får de räcka. Har massor till men jag orkar verkligen inte mer.
PUUSS

Postat av: Fanny

haha, bilden på mig och micke i bakgrunden är ju för underbar :')

2011-06-07 @ 22:03:36
URL: http://fannyliindfors.blogg.se/
Postat av: amandaa'

jodu den e så jävla awesome xD

2011-06-07 @ 22:15:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0