Be careful what you wish for, you might get it all.


Hej ! blir ju inte mkt bloggande nu för tiden men det är så mkt annat jag måste göra. 
Igår var jag lixom inte ens på datorn och kollade facebook (nog föratt jag gjorde dt på telen men :p)  Men jag fyller heller inte mina dagar med nåt av värde. Igentligen vet jag inte alls vad jag gör. 
Kommer knappt ihåg vad jag gjorde dan före. Känns ju värt :P Men idag var jag faktist
på ridlektion till sleipner. Vi hade markarbete(vilket ni knappast vet vad är). Det var riktigt roligt även fast jag red en pluttponii ;D

Nu sitter jag mest å väntar på att min sega pöjk ska pallra sej hit å mysa med mig. 
Och nu lämnar jag er med några bilder så hörs vi förhoppningsvis igen :)










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0