grattis! det tog ju "bara" 16 år ^^

hejhopp. 
Gick ju inte så himla bra för tre kronor igår om man säger så. 
Usch ja. Men vi laddar för nästa år istället !
Grattis till vinsten finland, tog ju bara 16 år ;) 

Idag har vart en okay dag. Inga händelser utöver det
vanliga i skolan . Förutom den extrema finlandshysterin då såklart. 
Tkr det är lite fjolligt att vissa inte bryr sej om hockey förrän finland vinner,
då dyker dom satan upp i finlandströjor och flaggor och grejer. Ännu
värre är dom som inte brydde sig om hockey förrän efter lunch :p 
Ska man va hockeyfan ska man följa laget genom vinst och förlust :)

Ikväll har jag varit och käkat på adlon, dock blev det nojsigt
efter ett tag eftersom det kom finnar som skulle med allt våld
titta på guldfesten på högsta volym :p 

Fick ett nytt objektiv i försenad födelsedagspresent idag åxå. HAPPY!
ett 55-300 mm. Precis vad jag ville ha :) Kameran ser lite enorm ut nu
dock xD Gillar dessutom motljusskyddet som kom med :)

Tycker ni om ändringarna jag gjort då? Tyckte headern var så tråkig så jag
blev tvungen att byta , vet inte om denhär är roligare men :P 

Nu ska jag sova tror jag, helt jävla slut! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0