skrevs igår men blogg.se bestämde sig för att bråka DD':

Eyy yo! 
Long time no see nu igen . 
Har haft annat för mig. Provplugg t.ex D: 
Men matten gick asbra. Alla fucking rätt ! :o första
gången nånsin jag fått alla rätt på ett prov. Men sen var det ju
lätt åxå :P Per va lite chockad han m xD 

I fredags var jag på ridlektion till sleipner. 
Red en häst som var minst 2 huvven större än mej men jättesnäll. 
Sjukt kul var det iaf men träningsvärken igår var inte lika kul :p 
Pontus kom å hämtade mej från sleipner sen åså drog vi hem.
Somna typ vid kanske 11 :p var helt jävla slut :O

Igår var pontus och jag iaf till sverige :) Hittade massa fint.
Bla en kjol, avslutningsskor, en skjorta och ett linne :) + lite annat
åxå. Riktigt mysig dag :) Käkade på tacobar åxå och fyfan va gott dt var. 
Gillar att dom har så bra vegetariska alternativ åxå :) 
Flyttar jag te sthlm kommer jag fan käka där hela tiden xD 

Ikväll blir det iaf att dra te p på morsdagsmiddag. Min egen mamma
är ju till sverige å ränner så henne är det ingen idé att fira ;D Fast hon fick faktist en
blomma av mej i fredags :) 

Lägger in lite bilder från helgen åxå :) 

ALL

Random "justin bieber to sweden" demostration på plattan :p








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0