it's a beutiful day .

hejsan hoppsan . 
Usel uppdatering här ett tag nu men jag har trots allt
vart sjuk och sängliggande sen i onsdags så har inte haft mkt
att skriva om annat än vad som hänt i californiacation :p awesome serie förövrigt. 
Synd att man sett ut hela 4e säsongen nu bara. 

Igår var jag bara hemma. 
Var och red min häst igen. Riktigt snäll var han faktist :)
Sen kom ju wallander på fyran och man kan lungt säga att jag var
klistrad :) Fruktansvärt bra program dedär. Beck åxå för den delen :) 
Inatt kom pontus hit och sen dess har spyorna förföljt mig. 

Just nu spyr julanda. Jippieee . Magsjuka i huset ! 
Kanske man ligger inne en vecka till då ? -.- 
Usch. 

Ikväll ska jag spendera lite qualitytime med mamma :) 
Vi ska fara till äventyrsgolfen å spela . Efter det
drar jag till pontus tänkte jag :)

Nu ska jag gå å käka så ni får ha de bra !









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0