"The best thing one can do when it's raining is to let it rain."

Hejhopp . 
Mysigt väder idag alltså. Lr jaa, igentligen är dt det,
iaf om man sitter inne med massor av chips, en bra film och nån
man tycker om. Då är det mysigt att höra regnets trummande på taket. 
Men inte om man är hemma själv utan nåt å göra. 
Då är det endast depprimerande.. Men man ska väl inte klaga. 

Fast jag beundrar min familjs timing. Varje gång jag bestämmer mej
för att vara hemma och umgås m dom ska dom nånstans.. 
Och nu kommer jag ingenstans heller eftersom det är dusch ute.. 

Idag har det inte hänt mkt . Samhällaprov imorse. Inte kul. 
Men det gick nog helt ok förhoppningsvis. Lite saker jag missade på lr inte
kunde men vafan.. 

Imorn blir det att grilla md klassen , så länge det inte regnar för då har jag inte
precis nån lust. Dock har dom lovat regn hela helgen men vi får väl se. 
Hoppas på fint väder iaf. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0