grillpartey

Hej på er. 
Nu är det, för miljonte gången i rad, söndag.
Helgen har endå varit ok. 
I lördags var jag då och grillade med klassen , det var
riktigt trevligt, även om grillen blev galen där ett tag xD 
Sen drog jag och kollade på esc med pottan ;p
Himla tråkigt att det gick så dåligt för paradise oskar, han var
en av mina favoriter. Gillade estlands och islands bidrag åxå . 
Tack och lov iaf att sverige inte vann, hata bögsaade. 

Idag har jag knappt gjort nånting . Legat i pontus
säng och myst m han typ :3 sett på film å sånt. 
Sen lagade världens bästa pöjk plättar åt mig till lunch :)) 














hihih ;) 




Postat av: Fanny

charmiga bilder på mig ändå! speciellt den där jag käkar :')

2011-05-15 @ 19:48:56
URL: http://fannyliindfors.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0