What saves a man is to take a step. Then another step. It is always the same step, but you have to take it.

hejhopp . 
Vart en onödig dag i skolan men annars en trevlig dag :) 
I skolan gjorde vi absolut ingenting. 
Susanne snackade om blottare hon träffat i åbo på help.
De va lite random ^^
Håller på å kämpar med min kamerapåse på syslöjden, måste
ju ha en ny när den andra försvann på valborg.. 

Efter skolan var jag å köpte nya ridvantar och bokade
tid till klippupp. ÅÅH va intressant! tss. 
Sen var jag å tog en kaffe md min pöjk . ÅÅÅh äännu intressantare.. 

Nå men kvällen var myys. P och jag chillade omkring i bilen , käkade
glass vi vattnet och låg å myste i min säng. DET är vad jag kallar
en bra kväll :)

ett litet plus var att jag fick rosor och present åxå . han är så söt :3 <3 

nu sitter jag å laddar in the office på datorn från pontus hårddisk han glömde.
HÖHÖ ! Nå men ska väl kika på d tills jag somnar.


inte alla som har en lika snygg och underbar pojkvän som jag har ! ♥










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0